خانه / خبری / انجام مسئولیت اجتماعی رسانه‌های صوت و تصویر در بحران ویروس کرونا
سفارش طراحی
انجام مسئولیت اجتماعی رسانه‌های صوت و تصویر در بحران کرونا

انجام مسئولیت اجتماعی رسانه‌های صوت و تصویر در بحران ویروس کرونا

روابط عمومی ساترا، پس از ورود ویروس کرونا در کشورمان و الزامات نهادهای حکومتی مبنی بر کاهش رفت و آمد در سطح شهر، رسانه‌های صوت و تصویر در فضای مجازی مسئولیت اجتماعی خود را در این خصوص به انجام رساندند.

طبق گزارشات آپارات

به منظور کاهش اخبار جعلی در خصوص کرونا از دو روش حذف محتوای جعلی و ترویج محتوای صحیح و سالم در این خصوص به تسهیل فضا برای انتشار اخبار صحیح رفت. تعداد قابل توجهی از محتوای جعلی با پایش ماشینی و گزارشهای مردمی حذف و کانال ستاد اطلاع رسانی کرونا را در اخبار داغ خود قرار داد تا منبع مطمئنی برای کاربران شود.

تلویزیون , صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران , شبکه نمایش خانگی , سینما ,

از سوی دیگر آپارات بیش ۱۰۰ کانال مدرسه و مؤسسه آموزشی را میزبانی کرد و در مجموع حدود ۸ میلیون دقیقه نمایش موفق محتوای آموزنده با هشتگ کرونا را به نمایش درآورد.  

رسانه روبیکا

در زمان تعطیلی مدارس و موسسات آموزشی با ۶۰ میلیون دقیقه نمایش موفق محتوای آموزشی در این زمینه رکورددار بود. این رسانه با میزبانی از محتوای ۱۰۹ هزار معلم، ۵۵ هزار مدیر و ۹۵۰ هزار دانش آموز نقش مهمی در آموزش‌های از راه دور در زمان بحران کرونا داشت.

رسانه پخش ویدئوی نماوا

با شروع تعطیلی‌ها، سه روز خدمات خود را برای همه مشترکین رایگان کرد. به علاوه تمامی محتواهای کودکان و انیمیشن‌‌ها در این رسانه تا زمان ادامه بحران بیماری کرونا رایگان شد. این تسهیلات منجر به افزایش ۲۰ درصدی بازدیدهای روزانه در این رسانه گردید که نشان از استقبال مردم از این اقدامات دارد.

رسانه کافه بازار

نیز در این فضا دست به کار شد و با اعطای تسهیلات به کاربران بیش از ۳.۵ میلیون دقیقه محتوا مرتبط با کرونا را برای کاربران به نمایش گذاشت. از سوی دیگر با ترجمه و دوبله محتواهای آموزشی سازمان بهداشت جهانی و ویدئوهای نهادهای متولی در بحث پیشگیری از شیوع کرونا نقش خود را برای کاهش خطرات ویروس کرونا ایفا کرد.

درباره‌ی Pagraphics

پژمان عباسپور هستم مدیر سایت GraphicsPA متولد 1371 در تهران کارشناسی مهندسی برق قدرت دارم به خاطر علاقه مندی زیاد به رشته گرافیک وارد این حوزه شده ام و به مدت یکسال در حوزه طراحی و چاپ دارای سابقه کار حرفه ای می باشم.

حتما ببینید

خودروی تمام برقی و رویایی BMW i4 را از نزدیک لمس کنید

خودروی تمام برقی و رویایی BMW i4 را از نزدیک لمس کنید

BMW i4 دومین خودروی تمام الکتریکی بی ام و است که سال آینده راهی بازار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.