خانه / خبری / لوگو BMW تغییر کرد
سفارش طراحی
نشان تجاری بی ام و تغییر کرد

لوگو BMW تغییر کرد

پس از رونمایی مدل مفهومی و برقی i4، بی ام و لوگوی خود را با تغییراتی نسبت به قبل، معرفی کرد. نشان تجاری جدید، حالتی تخت و دوبعدی و فاقد نوار سیاه‌رنگ خواهد داشت.

طی سال‌های اخیر، بسیاری از شرکت‌های تجاری بزرگ دنیا، مثل اپل و گوگل نیز لوگوی خود را از حالت سه‌بعدی به نمای تخت و دو‌بعدی تغییر داده‌اند. این اتفاق، سال گذشته برای فولکس‌واگن نیز رخ داد.

نشان تجاری بی ام و تغییر کرد

نشان تجاری بی ام و با حذف دایره‌ی سیاه‌رنگ، نوار سفید و حروف روشن BMW در پیرامون خواهد داشت. مطابق انتظار، خطوط صلیبی و تقسیمات چهارگانه دایره‌ی میانی به رنگ‌های آبی و سفید، پابرجا خواهند بود. با این ترفند، فضای بین دایره‌ی میانی و بیرونی که حروف BMW در آن جای دارد، شفاف باقی می‌ماند تا رنگ بدنه‌ی خودرو را نشان دهد. نشان تجاری جدید بی‌ام‌‌و، حالت کاملا برچسبی و هم‌سطح بدنه نخواهد داشت؛ بلکه دارای برجستگی فلزی براق با سایه‌روشن در مقابل تابش نور خواهد بود.

bmw logo

درباره‌ی Pagraphics

پژمان عباسپور هستم مدیر سایت GraphicsPA متولد 1371 در تهران کارشناسی مهندسی برق قدرت دارم به خاطر علاقه مندی زیاد به رشته گرافیک وارد این حوزه شده ام و به مدت یکسال در حوزه طراحی و چاپ دارای سابقه کار حرفه ای می باشم.

حتما ببینید

خودروی تمام برقی و رویایی BMW i4 را از نزدیک لمس کنید

خودروی تمام برقی و رویایی BMW i4 را از نزدیک لمس کنید

BMW i4 دومین خودروی تمام الکتریکی بی ام و است که سال آینده راهی بازار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.